Меню
  • Дітям легше вивчати англійську мову, ніж дорослим. Чи дійсно це так?

    2019.07.05

    “Вивчати іноземні мови легше, поки ви молоді, ніж робити це у дорослому віці”. Це одна з найпоширеніших фраз, які ми чуємо, коли йдеться про вивчення англійської мови.

    Чи правда це?

    Існують певні аспекти у вивченні мов, які дійсно легше сприймаються молодшими учнями. Наприклад, здатність природно опановувати такий само акцент, як у носія мови, зменшується щороку після настання статевого дозрівання. Це пов’язане з фізичними змінами в мозку і означає, що, на відміну від дітей, дорослішим учням часто доводиться застосовувати багато додаткових стратегій навчання, щоб досягти того самого результату.

    Ще один фактор – це час. У дітей зазвичай більше часу, який вони можуть приділяти навчанню. Це їхня повноцінна робота протягом усіх шкільних років. Не багато дорослих мають можливість присвятити таку кількість часу власному навчанню, а, по мірі того, як вони роблять кар’єру, у них залишається все менше часу на це.

    Останнім фактором, що змушує нас думати, що діти навчаються швидше, є відсутність у них страху. Молоді люди, як правило, більш відкриті до навчання за різними новими методиками і легше долають свій страх помилятись. Робити помилки – природна частина процесу навчання і саме це допомагає досліджувати нові галузі мови. Що, у свою чергу, допомагає їм вільно володіти і ефективніше висловлюватись англійською. Через страх помилитись дорослі учні, що вже досягли середнього рівня англійської мови, часто застрягають на цьому етапі й не можуть розвиватися далі.

    Отже, враховуючи усі ці перешкоди, як усе ж таки дорослі учні можуть вивчати англійську мову так само швидко й ефективно, як і діти?

    По-перше, дорослі учні схильні до більш чіткої мотивації у навчанні. Це може бути перспектива отримати кращу роботу або підвищення оплати праці, подорожі світом або просто улюблене хобі. Чітка мотивація дозволяє дорослим учням легше встановлювати цілі й швидше їх досягати.

    Ще одна перевага дорослих у вивченні англійської мови – це ефективна стратегія навчання. Якщо ви знаєте, до якого типу учнів ви належите і маєте час випробувати кілька різних методик, вам буде легше зрозуміти, яка саме стратегія допоможе навчатися швидше й ефективніше.

    Для тих, хто вивчає ділову англійську мову, знання суті предмета є важливим фактором. Молодші учні, які хочуть вивчати ділову англійську, часто зіштовхуються з простою проблемою, що, хоча вони й можуть говорити англійською, вони не мають базових знань бізнес-тематики, щоб дійсно зрозуміти, що означає нова лексика і терміни. Базові знання, які мають старші учні, надають їм реальну перевагу, коли мова йде про вивчення англійської мови у певній галузі.

    Попри те, що дорослі учні не можуть переробити свій мозок, щоб сприймати іноземну мову так само легко, як дитина, все ж таки у них так само багато переваг у вивченні нової мови, як і в дітей. Якщо ви зробите своє навчання ефективнішим, використовуючи техніку продуктивності, подолаєте страх  помилятись і запровадите елемент гри у своє навчання, це компенсує той додатковий час, який мають діти для вивчення мови. Також може допомогти  метод заохочення – винагородження себе за досягнення цілей або введення елемента конкуренції в процес навчання.

    З усіма цими перевагами стає зрозуміло, що бути дорослим – це не недолік при вивченні мови. Насправді, це навіть перевага, і, якщо ви навчитесь ефективно використовувати наші підказки, вони обов’язково допоможуть вам досягти своїх цілей у вивченні англійської мови.