Click Fraud Protection
Меню
  • Як успішно пройти співбесіду англійською мовою

    2019.12.01

    Cпівбесіда це завжди досить складний і хвилюючий момент, який лякає багатьох претендентів. Важливо відразу ж справити хороше враження, грамотно відповісти на питання HR, вигідно підкреслити свої конкурентні переваги. Але іноді цього мало. Скажімо, Ви хочете влаштуватися на роботу за кордон або міжнародну компанію, де потрібне блискуче знання англійської. В таком випадку Вам потрібно добре володіти мовою (і вміти це показати!), знати відповідну лексику і добре сприймати інформацію на слух.

    У даній статті ми дамо декілька корисних порад з підготовки до співбесіди англійською мовою. Давайте розглянемо найпопулярніші питання, які роботодавці постійно задають на співбесідах.

    1. Tell me about yourself and what education you have relevant to the position.

    Це питання безумовний лідер нашого списку. Перш за все, не варто в найдрібнішихподробицях описувати свою біографію. Ваша мета – максимально інформативно розповісти про свою освіту і найважливіші професійні навики. Зробіть акцент на тих фактах, які є цікавими для вашого майбутнього роботодавця.

    Example: Currently, I serve as the assistant to three of the company’s five executive team members, including the CEO. During my time at the organisation, I have been recognised for my time management skills, writing abilities and commitment to excellence. From my 12 years of experience as an executive assistant, I’ve developed the ability to anticipate roadblocks and create effective alternative plans. My greatest value to any executive is my ability to work independently, freeing up their time to focus on the needs of the business. It’s clear that you’re looking for someone who understands the nuances of managing a CEO’s busy day and can proactively tackle issues. As someone with a sharp eye for detail and a drive to organise, I thrive on making sure every day has a clear plan and every plan is clearly communicated.”

    2. How did you hear about the position?

    Необхідно вказати, де Ви помітили оголошення про вакансію. Проте хотілося б дати вам невелику пораду. Ви маєте шанс проявити свою зацікавленість і вмотивованість. Ви можете сказати: “Я побачив вакансію на сайті …, уважно прочитав всі умови ізрозумів: це саме те, що я давно шукав”.

    3. What do you know about our company?

    Збираючись на співбесіду, обов’язково прочитайте розділ “Про компанію” на сайті. Знання цих речей не тільки продемонструє вашу обізнаність HR, а також, розуміючи, як влаштована компанія, вам буде простіше відповідати на інші питання. Припустимо, на співбесіді запитають, де вам комфортніше працювати – в гігантській міжнародної корпорації або невеликій фірмі. Буде трохи дивно, якщо ви почнете завіряти HR, що пристрастно мрієте стати частиною великої компанії, а самі прийшли на співбесіду в організацію, де працює 15-20 чоловік.

    4. Why do you want to work for ……. ?

    Під час підготовки до співбесіди обов’язково вивчіть вимоги до претендента, атакож функції, які вам доведеться виконувати. Покажіть роботодавцю, що у вас є необхідний досвід і освіта, щоб з легкістю впоратися з усіма зазначеними завданнями.

    Example: “The company’s mission to help graduates pay off their university debts speaks to me. I’ve been in that situation, and I’d love the opportunity to work with a company that’s making a difference. Finding a company with a positive work environment and values that align with my own has remained a priority throughout my job search, and [insert company name] ranks at the top of the list.”

    5. What are some of the main personality traits that you have and that relevant to this position?

    Будьте уважні! Часто претенденти починають давати дуже розмиті відповіді. Вони зациклюються на описі своїх прекрасних рис характеру або згадують, як виграли лотерею. Це не те, що хоче почути HR. Йому потрібні конкретні факти і цифри. У кожного співробітника є свої досягнення, головне – не забути про них розповісти.

    Example: “I’ve been passionate about user experience design for most of my professional career. I was excited to see that [insert company name] uses Adobe products because I’m well-versed in the entire suite. Also, I’m a huge advocate for applying agile workflows to design. I think it’s the most effective way to tackle large projects. I was able to successfully build and launch an agile process in my previous role as UX manager, and we saw considerable improvements in project speed.”

    6. What is your greatest personal asset? Your greatest weakness?

    Підберіть 3-4 позитивних якостей, які допомагають вам у роботі. Знову ж, вкажітьті сильні сторони, які перетинаються з робочими обов’язками. Мінуси: бажано вказувати ті мінуси, які не завадять вашій роботі на даному місці. Скажімо, ви занадто критичні до себе. Адже, критичні до себе люди намагаються відповідально виконувати покладені на них обов’язки, а кому ж не сподобається цілеспрямований перфекціоніст?

    Example List of Strengths

    ●Creative ●Patient●Empathetic●Determined●Flexible or versatile●Honest●Enthusiastic, passionate or driven●Collaborative●Disciplined or focused●Committed or dedicated●Respectful●Innovative●Attentive or detail-oriented●Action-oriented

    Example List of Weaknesses

    ●Disorganised●Self-critical or sensitive●Perfectionism (Note: this can be a strength in many roles, so be sure you have an example of how perfectionism can be a problem to demonstrate that you’ve thought deeply about this trait)●Shy or not adept at public speaking●Competitive (Note: Similarly to perfectionism, this can be a strength)●Limited experience in a non-essential skill (especially if obvious on your resume)●Not skilled at delegating tasks●Take on too much responsibility●Not detail-oriented or too detail-oriented●Not comfortable taking risks ●Too focused or lacking of focus

    7. What other companies did you apply for?

    Це досить підступне запитання. По-перше, не називайте компанії, які запрошували вас на співбесіди. По-друге, якщо ви постійно ходите на співбесіди, але вас ніде не беруть( або вас самих не дуже влаштовують запропоновані умови) постарайтеся не говорити про це занадто “прямолінійно”.

    8. Why are you leaving your current job?

    Серед поважних причин можна назвати відсутність кар’єрного росту (lack of career prospects), невисоку заробітню платню (low salary), незручне територіальне розташування (inconvenient location), “вигорання” (burnout syndrome), прагнення рости і вдосконалюватися (the desire to grow professionally), бажання змінити сферу діяльності (the desire to change one’s sphere of activity) і так далі.

    Example: “I’m looking for an opportunity that gives me the ability to build closer, long-term relationships with clients. In my current role, the sales cycle is so short that I don’t spend as much time building a relationship with my customers as I’d like. Relationship-building is one of the reasons I chose a career in sales, and I look forward to working with a company where that’s a top priority.”

    9. What are you passionate about?

    Роботодавці можуть запитати, чим ви захоплюєтеся, щоб краще зрозуміти, чи ви підходите для цієї роботи і чи відповідає вона вашим цілям. Щоб відповісти на запитання, виберіть те, чим ви щиро захоплюєтеся, поясніть, чому саме, та наведіть приклади, які матимуть відношення до роботи.

    10. Do you have any questions?

    Безумовно, ви також можете задавати доречні запитання своєму потенційному роботодавцю.

    Example: “What do you love about working for this company?” “What would success look like in this role?” “What are some of the challenges people typically face in this position?”

    Тепер Ви точно розумієте, як потрібно підготуватися до співбесіди англійськоюмовою. Складіть розповідь про себе, продумайте варіанти відповідей на основні питання. Якщо Ви розумієте, що Ваш рівень володіння англійською мовою ще далекий від досконалості, записуйтеся на заняття в The Language Village. У будь-якому випадку ми бажаємо вам удачі і сподіваємося, що Ви обов’язковознайдете для себе ідеальну роботу!